Syksyn vaikutukset omaan hyvinvointiin




Syksyisin on ensiarvoisen tärkeää pitää vitamiinitasot kohdallaan. Itse käytän B ja D-vitamiinia päivittäin ja siihen lisäksi magnesium ja sinkki. 
Nyt, kun aurinko ei ihan niin lämpimästi paista, D- vitamiinin tarve lisääntyy.
Toinen tärkeä elementti on liikunta. Sohvan nurkkaan on helppo käpertyä, mutta se voi myös viedä sinua katkarapuryhdin suuntaan. Hartiat menevät kasaan, selkä menee mutkalle ja pään asento kallistuu etukenoon, apua. Mitä, jos treenaisitkin Pilatesta sohvalla lojumisen sijaan?

PILATES VOI AUTTAA
* Treenaamisesta palautumiseen
* Hyvän ryhdin parantamiseen
* Kehon liikkuvuuden lisäämiseen mm. lonkankoukistajien
  avausta (mm. juoksijoille tärkeä juttu)
* Selän jumitustiloihin
* Keuhkojen tilavuuden löytymiseen.
  (Oikean hengitystekniikan harjoittelua).
* Pitkien lihaksien kehittymiseen.
* Niska-hartialinjan avaukseen ja vahvistukseen.

Suunnittelen henkilökohtaisia 15-20 minuutin video-ohjelmia, joita voit harjoitella kotona, matkalla ollessasi, treenin jälkeen salilla tai missä ikinä haluatkaan. Saat linkin sähköpostiisi, josta sen löydät aina tarvittaessa. Koska ohjelma on vain sinulle voit päättää mitä alueita treenataan tai mitä tavoittelet Pilatesohjelmalla.
Sinä toivot ja minä teen. 
Lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen info@pilatesjanica.com tai kirjoittele yksityisviestiä minulle. Kerron mielelläni lisää.

                                                 https://www.instagram.com/pilatesjanica/
                                                           https://pilatesjanica.com/

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

PARHAIMMAT MATKUSTUSVINKIT

KUN TAKKI ON TYHJÄ?

Rakas keskivartaloni – mennäänkö Pilatekseen?