Mitä, jos matkalle ei pääsekkään?

Aurinkoa, lämpöä, hyvinvointia.
Niistä on Pilatesmatkat tehty,
mutta mitä jos matkalle ei pääsekään?

Tämän vuoden suurin muutos on ehdottomasti ollut
joidenkin matkojen peruuntuminen.
Kreetalle olisin palannut jo viidettä kertaa,
mutta nyt meren äärelle pääsee vasta ensi vuonna.

Tämä kesä on toisaalta tuonut hyviäkin juttuja.
Olen sellainen joka paikan suhaaja ja mennä pyyhällän
välillä liiankin vauhdikkaasti.
Nyt energiani ja tavoitteeni ovat siirtyneet enemmän kodin kunnossapitoon,  ruokablogin päivittämiseen (Mitzin muruset http://mitzinmuruset.blogspot.com/?m=1) ja Pilates Janica -brändini työstämiseen. Aloitan aamuni varhain- kyllä, olen täysin aamuihminen. Nautin siitä, että pääsen keittämään kahvin (jota ilman en ole milloinkaan), voin antaa kehoni herätä venyttelemällä ja kun sähköpostini sekä sosiaalisen median sivuni  avaan,
olen valmis vastaanottamaan maailman.
Kylläpäs tuo nyt kuulosti syvälliseltä, hih. 

Olen tietoisesti lakannut lukemasta jokaista
 poikkeustilanteen uutista,
kun valitettavasti kauhean usein tehdään uutisia,
jotka sisältävät enemmän palturia kuin faktoja,
että joku vain klikkaisi kiinnostavan näköistä otsikkoa.

Joka maassa on erilainen tilanne epidemian suhteen ja
jos ei aio matkustaa minnekään ulkomaille,
suosittelen lukemaan kotimaan uutisia, jos täytyy valita.
Itse koetan pysyä ajan tasalla kaikesta.
Kun ohjaamiseeni kuuluu matkustaminen eri kohteisiin,
niin hyvä olla tietoinen tilanteista ja muutoksista.


Muita positiivisia minulle hymyn tuovia asioita ovat erilaiset tuoksut. Aurinkovoiteen tuoksu tuo mieleen kesän, puhtaan pyykin tuoksu taas oman kodin. Kesäisin usein ainakin meillä päin tuoksuvat naapureiden grillaukset. Ehdottomasti kesätuoksu. Olen aina pitänyt kukkien tuoksusta ja väriloistosta. Lajikkeella ei ole minulle niin merkitystä, kunhan kukka näyttää ja tuoksuu ihastuttavalta. Erilaiset yrtit ja kasvikset ovat uusin, voisiko sanoa saavutukseni. 

Nyt pihassamme kasvaa tomaatteja, minttua, basilikaa,
mansikoita ja chilejä. Katsotaan minkälainen viherpeukalo minusta tulee, vai tuleeko ,hih, saa nähdä.

Naapurissamme asuu lapsiperheitä ja
juuri kuuntelin muutaman pikkupojan keskustelua.
"Hei,leikitäänkö vesisotaa vesi-ilmapalloilla" "Joo leikitään vaan".
Lapset asuvat toistensa naapurissa.
Näin ollen heidän on helppo keskustella piha-aidan ylitse ja sopia puuhastelujaan.
Lapsena olemisen helppous. Pitäisiköhän minun mennä mukaan..

Arkeen paluu

Kun poikkeustilanne on ohitse haluan päästä tapaamaan
asiakkaitani, perhettäni  ja ystäviäni.
Olen sosiaalinen eläin ja kaipaan ihmiskontakteja.
Onneksi kaupassa  pääsee puhumaan myyjille ja a
kanssa pääsee turisemaan
edes sosiaalisen median ja sähköpostin kautta.














Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Dancers and Injury

Voimapukeutuminen osa 2.

STRESS IN A BOTTLE